Nytt år, um, damn.

Klockan är 03:17
Känns helt meningslöst att vara uppe, folk som är roliga att prata med är ute, antar jag.
De har i varje fall inte tid med att prata med en liten ynklig som mig.
Eller ja, vi säger så iallafall.
The thing is.
Jag funderade på självmord här om dagen, inte att begå själv, utan bara på alla saker som händer.
Alla ens nära och kära blir ju helt förkrossade, antagligen.
Man blir känd över byn iallafall, som den där som var så självisk.
----------
Men skulle man bli ett spöke vore det ju skitgrymt.. hah. Men sen är ju nästa steg,  HUR ska man göra det?
 Hoppa från ett tak? Hänga sig? Skjuta sig i huvudet? Drukna?
Det finns mååånga alternativ, för man kan dö av allt här i världen.
I varje fall.. Jag skulle nog vilja bli skjuten. Känna den där kulan pressas genom skinn och kött, rakt mot hjärtat. Sen vill jag se det i slow motion efteråt också, som repris.
På tal om repris, varför i hela helvetet skulle man kunna se hela livet i repris? Det skulle ju ta så många år som man levt, om det inte är snabbrepris som i melodifestivalen. ;D
Well.. Jag kommer från självmord till melodifestivalen, det kan tyckas som två lite okopplingsbara ämnen, men nja.
Skulle jag vara med i melodifestivalen skulle jag snarast ta livet av mig.

Klockan är 03:33.
Ni kommer inte att kommentera det här för ni vet inte hur ni ska toppa det ;D

Kommentarer
Postat av: Netti

Haha jises vilka funderingar! :O

<3 xD

2009-01-05 @ 08:28:18
Postat av: [FAA]

tänk om man kunde snabbspola den reprisen, jag vill nog inte uppleva ALLT igen,,, jag menar, jag har ju redan gjort det en gång tidigare! att ta med highlightarna av livet skulle vara roligare! Och från vilket perspektiv kommer reprisen utspela sig? förstapersons-vy eller fågelperspektiv? Bakgrundsmusik också, det är ju ett måste! xD riktigt bra blogg Matilda!

2009-08-06 @ 20:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0