Finare liv om man lever dåligt?

Jag hade tänkt att skriva en filosofi här.
Något jag brukar gå runt och fundera på i mina ensamma stunder, men jag då jag började skriva försvann allt.


Men jag har funderat på en sak våran präst sa, att Gud nästan älskar dem som har det svårt mera, de människorna skulle få mera makt i himlen så att säga, än vi som har pengar och lever bra, eller sådär..
Ja, ni som har vart i kyrkan någon gång fattar väl vad jag snackar om..
Så om någon skulle ta det där jädrans seriöst och börja ge bort pengar och leva på gatan.
så skulle jag om jag var den personen bli jävligt sur om Himlen och Gud och allt det där var påhittat. XD
som jag dock tror att det är, en del av det.
Hah, man dör av någon sjukdom på gatan och sen så är det något helt annat shit som händer med en.
Så jävla pissed off jag skulle bli.

Så jag tänker nog leva som jag alltid har gjort. För Gud skulle ju älska mig ändå? yeah.

Kommentarer
Postat av: david

gud finns inte.. så thats all bull shit..

2009-01-27 @ 21:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0